wtorek, 28 lutego 2012

powrót zimy...

Jeszcze rano słońce cudownie mocno świeciło prosto w twarz, a już dwie godziny zacinał śnieg...

Nie ukrywam, że bardzo mi ta pogoda pokrzyżowała plany. Oprócz tego, że bardzo cieszyłam się coraz cieplejszą aurą i planował w najbliższy weekend schować grube zimowe swetry na dnie szafy, to zaplanowałam zupełnie inny zestaw na moją pierwszą blogową stylizację. Ale podobno nie ma złej pogody, tylko nieodpowiedni strój, dlatego szybko musiałam się dostosować do warunków atmosferycznych ;) 




Sweter Zara
Legginsy Calzedonia
Skarpety H&M

6 komentarzy:

  1. cuuuuuuuudownie wyglądasz :) Obserwuję :)
    buuuuuziaki :*

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter z wystającym kołnierzykiem wygląda świetnie, do tego super skarpetki!;)
    P.S. może ustaw trochę większe zdjęcia, by wszystko było dobrze widoczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny początek;)powodzenia ;)obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo. Obiecuję od następnego posta większe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem za wiekszymi zdjęciami =) Zdecydowanie najbardziej podoba mi się dół stylizacji... ale wszystko razem fajnie współgra =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) W najnowszym poście już jest większy format ;)

    OdpowiedzUsuń