środa, 21 marca 2012

Dzień wagarowicza

W niedzielę pogoda rozpieszczała nas iście wakacyjnym słońcem i temperaturami, dlatego wybraliśmy się na spacer i spędziliśmy czas w wakacyjnym klimacie, czyli... na plaży :) Moja stylizacja również była utrzymana w podobnym tonie. Białe spodnie absolutnie kojarzą mi się z latem ( tylko wtedy zminimalizowane jest ryzyka, że spodnie zaraz będą poplamione, popryskane błotem itp.), a motywy marynarskie to przecież motyw przewodni poprzedniego lata i w tym roku na pewno też będzie doceniany.  


Spodnie - Mango
Bluzka - Mango
Baleriny - H&M


Bransoletka - Lilou
Torebka - Orsay

Niestety nie widać na powyższych zdjęciach mojego nowego nabytku z Reportera dlatego dołączam zdjęcie nowego paska. Moim zdaniem ta kokardka jest urocza ;)

Pasek - Reporter
Chociaż nie ukrywam, że chętnie do tej stylizacja dodałabym tenisóweczki, aby być już całkowicie wakacyjna:

Tenisówki OASAP Fashion
www.oasap.com

36 komentarzy:

  1. super wyglądasz, aż mi się cieplutko zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Naprawdę wakacyjna.

    Myślę, że będę tu zaglądać :) Dzięki za komentarz!

    xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zapachniało latem :)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowe tenisówki? w pepco? hmmm... trzeba to sprawdzic :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl, luźna klasyka, coś pięknego, sama też mogłabym sie ubrać podobnie, bo mam takie rzeczy w szafie. A apropo Pepco to wczoreaj widziałam te tenisówki i chyba się na nie skuszę:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, czuć w tym zestawie wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look!!!świetny pasek!!!

    dziękuję za odwiedziny zapraszam ponownie :)

    dodaję do obserwowanych!!! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz ;) No jak wakacje,ahh. Bardzo fajna notka ;)

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia! :) pozdrawiam!
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne butki z ostatniego zdjęcia :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah, plaża, czekam na to z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! Lubię takie proste zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie trampeczki z ostatniego zdjęcia, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę na plażę :) ahhh

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie!

    też chcę na plaże :P

    OdpowiedzUsuń
  17. A very beautiful outfit!

    visit me too :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. ohh! marzą mi się spacery po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Nie mogę się już doczekać lata ;))
    Aaa i Twoje spodnie - klasyczne, ale cudne! Też chcę je mieć !! :)

    pozdrawiam:
    angiee-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz ;**
    zdjęcia są piękne takie letnie <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. such a nice post!!

    check out mine and follow if u like it dear!kiss

    Patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten płaszczyk jest niesamowity, zakochałam się od pierwszego wejrzenia..:)) Zazdroszczę plaży.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. od razu poprawiłaś mi humor:)
    cudowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny pasek, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. This style is so simple, and yet so great at the same time. Love it.

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń