wtorek, 27 marca 2012

I love OASAP

Już umieszczałam kilka propozycji OASAP Fashion w poście Wiosenne must have, które wpadły mi w oko. Jednak przeglądając stronę http://www.oasap.com spodobało mi mnóstwo rzeczy i trafiły one do zakładki My Wishlist. Są to różne fasony, na różne okazje i chciałabym je Wam zaprezentować.

COŚ NA WIERZCH:

  
SUKIENKI:

 


BLUZKI i bluzeczki:

    
 JUMPSUIT, czyli satynowe, klasyczne cudeńko:


Torebkomania :

  

I love it!!
Wiem, że dwie ostatnie torebki już prezentowałam, ale strasznie mi się spodobały.


I troszkę dodatków:
  

Jak widzicie mam wiele różnych propzycji - jest trochę asymetrii, trochę kolorów, ale też trochę stonowanej klasyki.
A Wy co polecacie z http://www.oasap.com/ ? Lubicie ich propozycje? A jeśli już je macie to jak się je nosi?

29 komentarzy:

  1. oasap ma przecudowne rzeczy i nie dziwie się że każda bloggerka się w nich zakochała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te rzeczy skradłabym do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje mi tylko ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj dostałam od nich zegarek, u mnie pościk z nim;) Liczę na kliki w link na spodzie i kliki w bannera, a to link: http://www.super-syreny.bloog.pl/id,330971732,title,Zegarek-z-OASAP,index.html Co myślicie o zegarku?

    OdpowiedzUsuń
  5. OASAP ma przepiękne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zaobserwowana, banery kliknięte - Pozdrawiam :))
    świetne mają tam ciuszki i dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka to rewelacja, dzięki niej w sumie weszłam na stronę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. biała sukienka z koronką na jedno ramie jest przecudowna!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie :D Zapraszam do siebie na konkurs Clover do wygrania bransoletki :D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz ze skórzanymi rękawami jest bombowy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka jest przepiękna. I chciałabym tę geometryczną bluzkę. : 3
    Ja obserwuję. Zachęcam do obserwowania mojego bloga. ; )))
    http://nieszafiarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aż wstyd, że połowy rzeczy nawet u nich nie zauważyłam ;d
    ale pierwszą sukieneczkę bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to jednak wole cos przymierzyc, niz tak przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post dear and gorgeous pics!

    Very inspiring blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarki, moja miłość! pierwsza po lewej ma bardzo fajny fason.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, cieszę się, że się podoba. :) OASAP faktycznie ma świetne rzeczy, ale ceny nie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka jest obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. OASAP ma rewelacyjne rzeczy :)

    http://coloursruninthewash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń