piątek, 2 marca 2012

Mango by Kate Moss

Wczoraj jak na skrzydłach pognałam do Mango po tak długo wyczekiwaną przeze mnie nową kolekcję.

Wizyta w pierwszym salonie Mango trochę mnie rozczarowała... Okazało się, że po mimo, że premiera kolekcji by Kate Moss była przewidziana na 1.marca, to w sklepie nie ma całej kolekcji, a bardziej precyzyjnie to brakowało wielu ubrań i wariantów koloru.
Skusiłam się na dłuższe spodnie w kolorze żółtym oraz różowe szorty.
Na szczęście już dzisiaj jadę do Warszawy, więc jutro nie omieszkam odwiedzić kolejny salon, może tam znajdę blado różowe żakiet w moim rozmiarze, pastelowo żółte szorciki czy też cudną srebrną bransoletę, na punkcie której zwariowałam ;)

Szorty 69zł
Spodnie 99zł



13 komentarzy:

  1. noo, te różowe szorty wyglądają bardzo fajnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. z clipów jestem zadowolona, jednak wiadomo że to nie będą nigdy w 100% naturalne, jednak te z coshmoshopa wcale się aż tak nie odróżniają, jak dobierzesz kolor i nie przesadzisz z długością to nikt nie powie, że sztucznie :) Spodenki różowe mega !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki! Szczególnie te żółte spodnie wydają się być intrygujące..:))
    Zapraszam do siebie..♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pary swietne!
    zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szorty skradły mi serce *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne spodnie i szorty, kolory idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te różowe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pastelowe rozowe szorty- zrobisz nimi furore ;)

    OdpowiedzUsuń