niedziela, 25 marca 2012

Stylizacja z nutką wiosny

Dzisiaj prezentuję moją stylizację z sobotniego spaceru po krakowskiej starówce. Jak dla mnie synonimem wiosny jest zieleń, dlatego o tej porze roku często stawiam na zielone dodatki (co widać na załączonych obrazkach)



Płaszcz - Vero Moda
Szal - Promod
golf - H&M
kopertówka - pracownia Zuzi Górkskiej

Do dopełnienia stylizacji przydałyby mi się zielone buciki Deezee. Mam nadzieję, że już w tym tygodniu dostępne będą Foxy lime w rozmiarze 36 :)



17 komentarzy:

  1. CUte! (:

    xoxo

    onceuponasprinkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie z zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zieleń, wczoraj kupiłam taki lakier do paznokci =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że dodałaś akcenty seledynowe :) to rozjaśnia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój. :) A buty mmmmmmmm! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że herbata pokrzywowa jest bardziej podobna do zielonej herbaty. Piłam melisę i smakowała mi mniej niż ta pokrzywowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie wygladasz;) i jestes bardzo zgrabna;)
    A co do tych butow to jakos nie jestem przekonana.;)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit ;) płaszcz podoba mi się najbardziej. i te limonkowe buty na ostatnim zdjęciu też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuza Górska jest cholernie utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez choruje na te butki z deezee :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kopertowka i szalik
    obserwuje oczywiscie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń