niedziela, 22 kwietnia 2012

Krótko, wiosennie i na temat

Nareszcie się rozpogodziło i słońce zawita już chyba na dłużej. Taka wiosenna sprzyja spacerom i nowym zdjęciom ;) Ponieważ przez kilka kolejnych dni mnóstwo blogów będzie pękać w szwach od po-Fashion Weekowych relacji i fotek, dlatego ja odpuszczam już ten temat (ewentualnia kilka słów na fan pageu) i przedstawię wiosenną stylizację.
Poniżej prezentuję szorciki z Oasap Women's High Street Fashion. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje! W wytłumionym kolorze, wykończone uroczymi koronkami, które nadają im delikatny, kobiecy look. Ja wybrałam kolor zielony, ale jest ich więcej. Inne warianty możecie obejrzeć klikając TUTAJ . Bardzo fajnym ich dopełnieniem jest brązowy pasek, również wykończony koronką.





Bluzka Orsay

Szorty Oasap Fashion
Balerinki Pull & Bear
Bransoletki Pandora i Lilou

121 komentarzy:

  1. świetna bluzka!
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku te szorty są fantastyczne ! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie te szorty wygladaja, tez sie nad nimi zastanawialam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne spodenki!
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cute outfit! love the shorts!
    i am now following!
    check out my blog! http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/
    xox

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, z chęcią obserwuje ;)
    zapraszam do mnie, wpadaj częściej .
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. You look adorable ,cute Outfit :)

    Lovely greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bosko wyglądasz ;o
    wszystko, wszystko idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look ! Uwielbiam te spodenki :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne szorty! :)
    Dopełniają się z paskiem nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko...ale jak subtelnie. Bardzo mi się podoba stylizacja.

    Pozdrawiam ciepło z Zielonej Wyspy.
    Cleo.

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I like it! Bardzo bardzo wygodnie i klasycznie wygląda, tak uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam częściej do mnie;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję i oczywiście będę Cię odwiedzać :)

      Usuń
  13. Nice shorts and beautiful necklace!!!! Great blog!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! dzięki za odwiedziny ;-)
    wyglądasz świetnie w tym zestawie! szorty pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki są absolutnie fantastyczne!! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te szorty i bluzeczka też:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne,te szorty są najlepsze! :D ZAPRASZAM DO NAS (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba. Śliczna bluzka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i będę kolejną osobą która to napisze , ale nie mogę się powstrzymać ... świetne szorty !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się twoje szorty. Poza tym masz ciekawego bloga i dlatego będę obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodenki;) zapraszam częściej;) J.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, wręcz letni look ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne zdjecia! bardzo podobaja mi sie Twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna stylizacja!!!
    a ja dziękuję i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne spodenki! I bluzka tez niczego sobie :)


    Zapraszam do siebie :)
    anagabagah.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. This is a great feature of oasap shorts, love them :0 You look gorgeous :)

    Sandra
    Stop by - Where are my keys?

    OdpowiedzUsuń
  28. Normalnie..................... przeurocze te szorty!!!!!!!!!!!!! Zakochałam się ..... i łza mi się kręci w oku, że ja w takich nie mogę pośmigać :( Super! :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, a szorty cudowne! Też chcę takie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie, obserwujemy?
    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the trim on your shorts and belt, so cute!

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie szorty , już gdzieś takie widziałam :) Zakochałam się w Twoich baletkach, proste i dziewczęce takich potrzebuje :)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  33. spodenki świetne! i jaki mają fajnie dobrany pasek! + cudne balerinki;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bosko. szczególnie spodenki ^^
    obserwuję.♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne spodenki!
    Bardzo dziekuje za komentarz!
    Bede tu zagladac.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodenki bardzo mi się podobają, takie dziewczęco urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szorty <3333
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i oczywiście obserwuję! Liczę na to, że Ty mnie też będziesz obserwować! ^^ :P

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne szorty! świetnie je zestawiłaś z resztą. zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz a ta stylizacja doskonale do Ciebie pasuje!:)

    Zapraszam na konkurs na blogu do wygrania karta podarunkowa do Zary:
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/2012/04/kochani-w-zwiazku-z-ciagle-rosnaca.html

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz
    strasznie podobają mi się spodenki
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. O, fajnie leżą, też się nad tymi szortami zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super spodenki!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey. Great pictures! I follow you & if you like follow me back! :)

    The Golden Bun | new post | follow me

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne szorty! I masz cholernie świetną figurę! :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję :) szorty wykończone koronką są cudowne! do tego balerinki :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne spodenki, a koronka dodaje jeszcze takiej delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne spodenki, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  48. Całość genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. aj,te szorty sa super slodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Co za nogi ! Rany, ile ja bym dała by takie mieć...
    A co do stylizacji, szorty są boskie, takie dziewczęce, bluzka nietoperz świetnie z nimi współgra, ale ja ubrałabym czółenka nude (ale to pewnie dlatego, że mam fioła na punkcie wysokich obcasów xd)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szorty są genialne, ta koronka to niby taki mały szczegół, ale wiele zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. NO SPODENKI TO TY MASZ GENIALNE ALE JAKIE MASZ NOGI!♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodkie szorty, ale jakie noooogi - super! :o
    DO ZOBACZENIA W SOBOTĘ! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuję, miło słyszec:)

    OdpowiedzUsuń
  55. o, jakie masz super szorty! szkoda, że nie widziałam ich wcześniej, przed składaniem zamówienia. ;(

    OdpowiedzUsuń
  56. lovely :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. I love your look, fashion an lovely!
    Let's be each other follower?
    Kisses
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne spodenki :D
    Obserwuje i licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. cdne, dziewczece spodenki, ciekawie w polaczeniu z brazowym paskiem! swietnie wygladasz, u mnie ne ma mowy o takiej wiosennej stylizacji, bo leje od paru dni, mimo, ze jest dosc cieplo; dziekuje za odwiedziny :) pozdrawiam i zycze milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  60. Szorty śliczne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  61. wykończenie szortów śliczne!!!
    Świetna bluzka.
    cały zestaw fajny, wiosenny, w stonowanych kolorach :) jestem na TAK!!!

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajny zestaw :) lubie ten typ bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super cute outfit, loving your shorts! :)

    Kisses,
    annchica ♥

    http://annchica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądasz fantastycznie !!
    Piękne szorty i piękna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale super set.zazdroszcze pogody xx

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow, pieknie, spodentki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajne szorty :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  68. It´s great to visit you again and find good stuffs!

    OdpowiedzUsuń
  69. very lovly outfit ♥ i like your blog wanna follow each other ?
    hugs
    nadine

    OdpowiedzUsuń
  70. słyszałam że Lloret to imprezowe centrum wybrzeża, ale teraz poza sezonem było dość spokojnie :))
    urocze spodenki! <3

    OdpowiedzUsuń
  71. adorable look! <33

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzięęękuję za spotkanie, było super! :* Masz może jakieś fotki? :)
    Chciałam dodać do obserwowanych, ale już od dawna jestem w gronie Twoich fanów. :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Thanks for your comment!! Lovely blog :) and the shorts in this post are to die for!

    saludos desde madrid!
    xoxo
    quiqui
    zoologicoq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. po raz kolejny przyszłam zobaczyć twoje porteczki! achh sie zastanawiam nad nimi strasznie♥ zloo bo kusisz do zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  75. Perfekcyjny look,jestem na TAK :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. http://onlyyounger.blogspot.com/ ---------> świetny blog, zapraszamy na nasz . Dopiero zaczynamy ale mamy nadzieje że się rozkręcimy ;))

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję Kochana za cudowny komentarz na moim blogu! :) Masz super styl, będę zaglądać :)


    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. dzieki za komentarz, cudowne te spodenki;) <33 wogole cała stylizacja przesliczna;)
    napewno bede tu czesto bywała, obserwuję i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale super! <3 CZEMU JA NIE WIDZIAŁAM TYCH SPODENEK, ZAMÓWIŁABYM TAKIE SAME! :-D pięknie wyglądasz kochana, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ekstra wygląda ten zestaw!! Swietnie dobrany:)

    OdpowiedzUsuń
  81. zakochalam sie w tych shortach <3

    OdpowiedzUsuń
  82. No Shorty bomba :))))) super stylizacja pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. W taki zimowy dzień od razu cieplej :) pozdrawiam i zapraszam :) Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  84. nie mogę się napatrzeć na te spodenki! Są mega!!!

    OdpowiedzUsuń