poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Majówkowy plener

Pogoda nareszcie nas rozpieszcza! Nie wiem czy pamiętacie jak w marcu pisałam, że nie mogę się doczekać kiedy wreszcie będę mogła nosić letnie buciki (Promyczek słońca). W końcu nadszedł ten dzień :)

Dzisiaj postanowiliśmy wykorzystać tą wręcz letnią aurę i wybrać się do Zoo i na Kopiec Kościuszki. 
Wybrałam typowo letnie wdzianko tzn. lekką i przewiewną sukienkę, ulubione buciki Lacosty i słoneczno żółte dodatki.




Sukienka - Bershka
Buty - Lacosta



37 komentarzy:

  1. Super wyglądasz w tej sukience, no i buty, rewelacyjne!

    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kurcze, rewelacyjne masz buty! :) Widzę, że niedzielę spędziłaś bardzo pozytywnie, na świeżym powietrzu, ja również, choć nie tak fajnie jak Ty! :) Mam chyba takie same kolczyki.. A masz może zdjęcia z soboty? Ja niestety nie mam, nie wysłały mi Dziewczyny.

    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też nadal czekam na fotki od Ewy i Igi.
      Wczoraj to leniuchowaliśmy na słońcu, te fotki są z dzisiaj ;)

      Ściskam mocno :)

      Usuń
  3. buty są śliczne !

    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. SO CUTE!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przesłodkie buty! :)
    Zapraszam Cię na giveaway u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne buciki :)

    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!

    - Dominika

    mypersonalstyyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaa jakie piekne buty!!! skad masz?

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)
    annamarieann.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Urocza stylizacja :) Dziękuję ślicznie za odwiedziny mojego bloga :) Dodałam Ciebie do obserwowanych :)
    Buziaki i miłej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super majówka obserwujemy zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog
    Zapraszam do mnie:
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. smieszne te buty :)

    zapraszam do siebie na konkurs i nie tylko http://fancyicon.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-pinspire-wygraj-bon-do-zary.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze buty ;)

    Dziękuję za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. butki są świetnie! nawet do prostych jeans slim i białej koszuli:) wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz ;*, masz bardzo fajnego i ciekawego bloga ^^
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak kochana!
    Musze je tylko zmnijszyc bo bardzo duzo ważą :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for your comment ♥
    cute pictures i love your outfit.
    hugs
    nadine

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory butów są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty świetne ^^
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne buciki !!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://szkatulka-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana nawet nie wiedziałam że Ty również z Krakowa jesteś :))) Ja obecnie też w moim mieście :D:D:D Buciki są piękne ..... z zdjęcia rewelacyjne :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń