piątek, 13 kwietnia 2012

Po urodzinowo i filmowo

Tak jak wspominałam na facebooku Perfection and harmony urodziny rozpoczęły się cudownie - mój ukochany obudził mnie skradając się z ogromnym prezentem :) W ciągu dnia spotkania z koleżankami, a na koniec pyszna kolacja.






Chciałabym Wam polecić cudowny film - Nietykalni reż. Olivier Nakache, Eric Toledano, który miałam okazję obejrzeć na pokazie przedpremierowym. Trochę obawiałam się, że będzie to typowy wyciskacz łez, grający na podstawowych wartościach i uczuciach jak na strunach, ale film bardzo miło mnie zaskoczył. Należy on do gatunku: komedio-dramat. I zdecydowanie jeśli chodzi o samą tematykę na pewno jest to dramat - mężczyzna w średnim wieku jest sparaliżowany i ma dość litości bijącej od ludzi. Jednak już pierwsze minuty filmu są ciepłe i towarzyszy im bardzo pogodna i energetyczna muzyka, a później jest już tylko lepiej.
Nie będę Wam zdradzać więcej szczegółów, mogę Was tylko zachęcić do wypadu do kina. Film pokazuje jak ważni w naszym życiu są ludzie, często zupełnie przypadkowo napotkani i jak nawet w sytuacjach najcięższej próby można i warto nie tracić optymizmu i nadziei.


20 komentarzy:

  1. prezent w formacie maxi - i like it :D

    100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny prezent! Wszystkie naj naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię za bardzo komedii ale może się skuszę;p
    klikam;p

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy premiera? czy może już w kinach?
    Zapraszam do nowego postu: http://charminggame.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kinach chyba jest od wczoraj, naprawdę polecam :)

      Usuń
  6. Spóźnione życzenia! Spełnienia marzeń:):*

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  7. obejrzę ten film skoro polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tu pierwszy raz i od razu muszę pochwalić Twój szablon - piękne zdjęcie :)
    poza tym chwalę jeszcze buty deeze z ostatnich postów- cudowności :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili: renkko.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mom, lubię takie rozpieszczanie w urodziny ;d
    a filmem zachęciłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie.Dzisiaj stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść? http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :) Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany! ale wielki prezent! ukochany zaszalał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, prezenty! Która z nas tego nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post, so many inspiring ideas on your blog! Would you like to keep in touch and follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka dni temu oglądałam, własnie Nietykalnych. świetny film, świetny!


    martasrata.pl

    OdpowiedzUsuń