niedziela, 1 kwietnia 2012

Pomóżcie

Proszę pomóżcie mi podjąć decyzję! Może to nie sprawa życia i śmierci, ale decyzję muszę podjąć szybko. A mianowicie wszystkie pewnie wiecie, że do dziś jest fajna promocja i rabat na buty DeeZee. Mi najbardziej poda się ten model:

Ale od ponad miesiąca nie ma ich w moim rozmiarze. Kilka razy pytałam o nie na fb, ale nikt mi nie odpowiadał. Wczoraj odpisał mi pan z działu obsugi klienta, że trudno mu powiedzieć czy będą jeszcze dostępne, bo to zależy od producenta (nie wiem co to za problem dla dystrybutora zapytać producenta, no ale...)
Ponieważ nie mam żadnej gwarancji, że się doczekam na te zielone, więc zaczęłam się zastanawiać nad błękitnymi:


Proszę o rady i wskazówki. I czy posiadaczki tych botek są zadowolone?

15 komentarzy:

  1. Nie mam litów, też poluję ale na czarne- a moja rada- mi się bardziej podobają niebieskie, ale skoro Tobie zielona to poluj na nie i się nie poddawaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie pary są piękne! jak nie ma zielonych to bierz niebieskie lub sprawdź w innych sklepach, bo często towar mają ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz pisałam, ze buty nie w moim stylu ale mnie tez bardziej odpowiadalyby niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie czarne i są mega <3 Jeżeli miałabym wybierać z tych dwóch kolorów to zdecydowanie niebieskie :)

    Pozdrawiam :)
    dodaje

    OdpowiedzUsuń
  5. zielone lepsze ;) jesli zielone Ci sie podobaja, to szukaj ich - nie ma co sie pocieszac innymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za pomoc, właśnie zamówiłam niebieskie :) Co do zielonych to poczekam na szpilki w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i tak bym wzięła z tych dwóhc błękitne, bo jakoś lepiej mi od tych zielonych wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękitne są obłędne! Będą pasować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błękitne już zamówione, zapłacone pozostaje czekać na przesyłkę ;)
    Ile zazwyczaj czekałyście na buty deezee??

    OdpowiedzUsuń
  10. Ufff, dobrze, że jednak wybrałam niebieskie, bo dzisiaj mi odpisali, że zielonych już raczej nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieskie też coś w sobie mają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kobaltowe z tego modelu i z podobnego różowe!:)) są mega wygodne!:) cały dzień można w nich śmigac.. Tylko przy podeszwie się troszkę rozklejają.

    OdpowiedzUsuń