wtorek, 15 maja 2012

Cracow by night

Leżąc pod kocem i popijając gorącą herbatę z sokiem malinowym z rozrzewnieniem wspominam upalne majówkowe dni i noce. Gdy temperatura spadała do "jedynych" 22 stopni, wybieraliśmy się na kolację i wieczorny spacer. Jeden wieczór spędziliśmy w samym centrum starego Krakowa. Krakowski Rynek Główny nigdy nie pustoszeje, gdy do hoteli wracają starsi turyści, a rodzice kładą spać swoje pociechy, na Rynek wylegają młodsze pokolenia w poszukiwaniu dobrej zabawy do białego rana ;)
Bardzo serdecznie polecam kawiarnię, która znajduje się na tarasie Sukiennic. Miła atmosfera, a widok na Rynek Główny niezapomniany!



Jeans Mango
Blouse Mango
Shoes Lacoste
Bracelet Pandora



56 komentarzy:

  1. Boże jak jak kocham Kraków. Byłam tam tylko raz, ale wrażenie wywarło na mnie tak przeogromne, że nawet moja mama zapałała miłością do tego miasta (mimo ze nie była wtedy tam ze mną). Mam zamiar wrócić tam, najszybciej jesienią. Teraz się przeprowadzamy, wiec powinniśmy dużo oszczędzić i mam nadzieje, ze jakiś weekend w Krakowie będzie dla mnie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do Krakowa! Ja przeprowadziłam się tu jakieś 9 lat temu z Łodzi i od razu zakochałam się w tym mieście. Uważam, że to moje miejsce na ziemi <3
      JAk tylko będziesz miała przyjechać to daj znać, może wybierzemy się na blogerską kawkę ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Kraków, wybieram się tam z moim chłopakiem już od jakiegoś czasu i wybrać się nie możemy. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę. Śliczny zestaw, buciki mnie urzekły;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krakowski Rynek nocą wygląda jeszcze piękniej niż za dnia - UWIELBIAM TO MIEJSCE! :)
    A na rajd po ciuszkach możemy się wybrać kiedy tylko będziesz miała ochotę! I Ewa nie wysłała zdjęć.. :(

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kraków za jego magię. Na szczęście mieszkam 100km od tego pięknego miasta, więc dwa razy do roku mam okazję w nim zawitać :) Choć szczerze nie potrafiłabym tam mieszkać, dlatego też zrezygnowałam z pójścia tam na studia. Przytłoczyła mnie wielkość miasta, pełno ludzi... Wyglądało to jakby czas szybciej płynął. Nie potrafiłabym się tam odnaleźć, ale i tak kocham to miejsce! <3 Coś w sobie ma, co przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to jest z innymi miastami, ale powiem Ci szczerze, że jest tu magiczna atmosfera, ludzie są bardziej serdeczni i uśmiechnięci, a czas płynie o wiele wolniej niż w Łodzi.

      Usuń
  5. jakie widoki ! *_____*
    + świetne buty ! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo;*

    ---
    oj tak rynek w krakowie jest magiczny nocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! No i butki masz cudne! :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    Podoba mi się Twój blog więc z przyjemnością obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    Karola
    www.karolasway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków jest pięknym miastem, nie żebym się chwaliła bo tutaj mieszkam, ale naprawdę potrafi mile zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne fotki, wspaniale wpisalas sie w scenerie miasta!

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde jakie wspaniałe buty! <3 Genialne, boskie, superrrr! :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygladasz:D moje ulubione kolory :) uwielbiam odwiedzać Twojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Magicznie :) Marzy mi się, aby odwiedzić Kraków.. jakoś do tej pory nie udało mi się tam dotrzeć..
    Ładnie Ci w tym zestawie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak piekne miasto, chyba najpiękniejsze w Polsce.

    Zwiększ swoje szanse i weź koniecznie udział także w moim konkursie ROMWE, do wygrania 60$ i stylowe okulary! http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Miasta nocą wyglądają magicznie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne buty, zakochałam się :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ach cudowny Kraków <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie tak, jak bede miała szanse tam zawitac to bede bardzo szczesliwa ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. jeej<3 ale ślicznie. Piękne miasto, no i Ty też bardzo ładnie wyglądałaś;)).
    Czekamy na nowy post!;)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili;). lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. total yellow look, super!


    zapraszam do mnie: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kto nie był w Krakowie powinien odwiedzić! ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam Kraków tylko z lat mojego dzieciństwa.. gdy wyjeżdżaliśmy tam na wakacje z rodzicami :) ale znów go odwiedzę we wrześniu, wybieram się zrobić tatuaż i przy okazji powspominam dawne czasy...


    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za komentarzyk! Uwielbiam Krakow!! Moglabym tam mieszkac;**
    swietne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrocław to przepiękne miasto w którym jestem zakochana:) a co do Krakowa to go w sumie widziałam tylko w dzień haha;d jak byłam na wycieczce z rodzinką :) i dziękuje bardzo za odwiedziny i komentarz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję :)
    Bardzo podobają mi się Twoje spodnie. Świetna długość i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. dzieki za komentarz:)
    Kocham Kraków, najpiekniejsze miasto w Polsce ;)
    Fajny wpis:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Kraków :)
    Śliczne buciki

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny total look :)

    http://ohhmoustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Yellow...nice color :)

    http://sarazubillaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. daj spokój, nie chciałabyś :D to akurat był prosty rysunek a reszta innych to tragedia :D

    super set!

    OdpowiedzUsuń
  30. KRAKOW!<3 cudowny i ladny stroj ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Those patchwork shoes are absolutely adorable!!!! I also love your yellow ensemble - it looks super fun!! :)


    Thank you for your sweet comment! :) I love your blog and am following you now!

    Hope you'll come and pop by again. :)

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog :) będę wpadać, może ty też wpadniesz?
    jak się spodoba to obserwuj, ja obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku, kocham kraków !

    OdpowiedzUsuń
  34. Cute outfit! Your shoes are adorable!

    http://dustlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne spodnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. szminki sa o wiele lepsze niz blyszczyki, nie lepia wszystkiego do ust, mozna spokojnie jesc i pic :) latwo sie do nich przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Kraków :))) Piękne miasto :) i piekne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Krakow to niebywale piekne miasto, bylam tam kilkakrotnie i bardzo milo wspominam:) A Tobie swietnie w zoltym:) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. krakow jak krakow ale te butki:) mmm...
    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. swietny blog:) zapraszam do mnie i oczywiscie obserwuje:) xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham Kraków! :)) buty są meega! obserwuję Cię ;-)

    OdpowiedzUsuń