niedziela, 20 maja 2012

In different way

Do tej pory wszystkie stylizacje były raczej casualowe, dziś dla odmianę trochę elegancji. Sukienka od razu przykuła moją uwagę podczas Nocnych Zakupów w Galerii Kazimierz. Mam nadzieję, że podczas tego lata będzie jak najwięcej okazji, aby ją założyć, bo czuję się w niej cudownie.

So far, all the outfits were rather casual, so today a bit of elegance. Dress immediately caught my attention during Night Shopping in Galeria Kazimierz. I hope that during this summer will be as much opportunity to wear it, because it feels wonderful.






Dress Orsay
Heels Charles & Keith
Bracelets Lilou, Yes

53 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa na wysokim poziomie...jak celebrytka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jest przepiękna, uwielbiam taki odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu ślicznie :))
    Cudowna suknia!
    Oby jak najwięcej takich stylizacji, bo wyglądasz świetnie w eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooooow, zbieram szczękę z podłogi Kochana! :* Wyglądasz przegenilanie, świetna jest ta sukienka, strasznie mi się podoba! <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zieleń... wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elegancka, soczyscie zielona maxi :)

      Usuń
  7. Piękna sukienka, wyglądasz jakbyś szła na czerwony dywan :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta sukienka!


    Zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jest cudowna! Nie sądziłam, że w Orsayu są takie cuda! Przepięknie. Ciekawa jestem ile kosztowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale już nie pamiętam dokładnie... Miałam kupon rabatowy i zapłaciłam ok.150zł (chyba)

      Usuń
  10. piękna!
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmmm :) boska sukienka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! W Orsay'u takie cuda?:) Chyba się wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam tą letnią kolekcję, można znaleźć kilka takich zielono-turkusowych perełek ;)

      Usuń
  13. sukienka elegancka :) świetny kolor , bardzo nasycona zieleń to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest super:) podobają mi się kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka ma piękne kolory, bardzo kobieca.
    pasuje do Ciebie:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za mily komentarz:) masz przepiękną suknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wooooow robi fantastyczne wrazenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW pięknie Ci w zielonym :D!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo elegancko, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz! :) cudowna sukienka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest przesliczna<3
    ja niestety jestem za niska do sukienek maxi,ale jelsi jakas sliczna znajde-to i tak kupie;)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała, mega oryginalna!!!!:*:*:*:

    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:* i zaparszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta sukienka, nietypowa i nadaje się zarówno na eleganckie wyjście jaki i na co dzień, super! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo, bardzo, bardzo mocno podoba mi się ta sukienka! Sama bym chętnie coś takiego ubrała, ale jestem tak niska, że ciągnęła by się za mną jak jakiś megaśny ogonek, a szkoda! wyglądasz rewelacyjnie! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna ta sukienka:)
    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  28. mierzyłam tę sukienkę :) jest śliczna. super wyglądasz,

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie dzięki :) Co do tuniki - najfajniejsze jest to, że dzięki systemowi sznurków można ją nosić i jako tunikę i jako bluzkę i jako sukienkę i, jeśli ktos jest mega kreatywny, jako spódnicę :) Dziewczynyz Cahlo jednak mają fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie sukienka wygląda fantastycznie !!! Aż Cię będę wypatrywać na ulicach Krakowa........ krążę dookoła :D
    Dziękuję za Twój miły komentarz.... zapraszam częściej :) Ja obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Green is such a pleasantly unexpected color for me right now. I adore it.

    OdpowiedzUsuń
  32. O jacie! przepięknie wyglądasz, sukienka dodaje Ci mnóstwo uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna sukienka. Piękne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG piękna suknia i ślicznie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  35. ta sukienka jest nieziemska! rzadko spotyka się taki śliczny odcień zieleni, wyglądasz pieknie, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka! Nigdy bym nie powiedziała, że z Orsay :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Edith

    OdpowiedzUsuń