niedziela, 27 maja 2012

Park pełen wspomnień

Wczoraj wybraliśmy się na spacer do parku, w którym spędzałam mnóstwo czasu jako dziecko. Byłam bardzo mile zaskoczona, bo park jest jeszcze bardziej zadbany niż te kilkanaście lat temu. Woda w stawach przezroczysta i wszędzie mnóstwo kaczek, także malutkich.

Ponieważ aura typowo letnia, dlatego moja stylizacja również wakacyjna. Cudowną zwiewną tunikę otrzymałam od Sugar lips. Sznureczek wszyty w  3/4 długości ułatwia układanie tuniki na różne sposoby. Nie mogę się doczekać kiedy podczas wypadu nad morze zarzucę ją na kostium :)

Since the typical summer weather, so my styling is also vacation. I received a wonderful  tunic from Sugar lips. Cord sewn into the 3/4 length tunic facilitates stacking in different ways. I can not wait to go at the seaside and wear it just on my swimsuit  :)

 Tunic  Here
Jeans Mango
Heels Atmosphere
Clutch  Pracownia Twórcza Zuzi Górksiej
Bracelets Lilou Pandora











W nurt limonkowych dodatków wpisują się także moje nowe słuchaweczki. Które urzekły mnie swoim orginalnym wyglądem i kolorem. A ich cena to dodatkowy atut. Serdecznie polecam E-ribbon.pl




76 komentarzy:

  1. Podobają mi się kolorki tej tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna bluzka- tunika, jakie slodkie kaczuszki, mam slabosc do tych ptakow! niedlugo dodam post poswiecony tylko im wlasnie! mam swoje miejsca gdzie lubie je karmic; twoj park - sliczny i czysty, a jesli do tego wiaze sie ze wspomnieniami z dziecinstwa- to naprawde milo jest tam posiedziec!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj zgadzam sie ta tunike masz bajeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor butów, tunika jest idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna tunika i buty, całość jest bardzo soczysta i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemskie szpilki i kopertówka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bajecznie:) ladnie dobrane kolory:) i spacer pewnie udany...

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej!! Szpileczki jakie cudowne!:O

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna bluzeczka wręcz ! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. kopertowka jest genialna !! zapraszam Cie serdecznie do mnie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa tunika & świetne dodatki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. O, widzę, że masz szpilki z atmosphere, które mam zamiar kupić. Mogę prosić o zdanie relacji ? Czy są wygodne, solidnie zbudowane, itp ?
    Jeśli lubisz zajmować się paznokciami, to zapraszam do siebie. Prezentuję różne zdobienia i stylizacje paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodne i stabilne, bardzo precyzyjna rozmiarówka (moje prawdziwe 36). Polecam :)

      Usuń
  15. pięknie! cudowna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe kolory. super zestaw. ;) zapraszam do mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny kolor szpilek a słuchawki boskie, telefon od razu wygląda pięknie i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this blouse!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka śliczna tunika.. a te buty <3 cudo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szpileczki !!!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. białe spodnie zawsze na tak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty! tunika:) są super ale najfajniejsze są słuchawki! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych bucikach , muszę mieć takie !!
    Byle bym je na czas znalazła , bo pasowałyby mi do stroju na wesele.

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,Maa

    OdpowiedzUsuń
  25. masz cudne buty !
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna tunika!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Super by było gdyby buty miały platformę ;p
    Ślicznie wyglądałaś. I te kaczuszki są prze słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za komentarz :) U mnie niedługo nowy post.
    A zdjęcia i stylizacja śliczna :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    Pozdrawiam
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne buty, cudownie ożywiają cała stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  30. piekna tunika i prześliczne buty!!! rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. super kolorki:) i te limonkowe buciki:) super bede tutaj zagladac:)


    zapraszam do siebie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja! Buty są wspaniałe, mają cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolor butów ! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing outfit, like your summer blouse :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kopertówka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze wiedzieć, przy kolejnej wypłacie chyba się skuszę. ;>
    Zapraszam do siebie w celu poszukiwania paznokciowych inspiracji czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, kopertówka boooska! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna tunika i kopertowka :-) przeurocze zdjecie malych kaczuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. hej, śliczny top !;3
    mam pytanie. Zobaczyłąm że na stronie E-RIBBON.PL jesteś blogerką, jak zaczęłaś 'współpracę' z tym sklepem? liczę na szybką odpowiedź, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz przecudną bluzkę, szpilki i kopertówkę! Świetne połączenie kolorów i dodatków!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietne kolor butow i torebka! A kaczuszki najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne buty i torebka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna kopertówka :)) Może masz ochotę się poobserwować??

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny kolor kopertówki i fajna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. szpilki!!:)
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna bluzeczka :) Moje ulubione kolory! Torebka też super :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty i torebka najlepsze!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna stylizacja :)) Dziękuje za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba misie wszystko. Stylizacja super. Zdjęcia też!!pozdrawiam i zapraszam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, I love your clutch! That color is just perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  52. masz za ładne włosy, nie za dobrze Ci?:D haha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nigdy tak o nich nie myślałam ;)

      Usuń
  53. Omg I adore the heels! And you're so so pretty! :)

    xo
    Sanna

    OdpowiedzUsuń