środa, 23 maja 2012

Trochę słońca

Dzisiejsza stylizacja jest dość prosta jednak nie sztampowa. Sukienka ma swój niepowtarzalny charakter, dzięki ciekawemu dekoltowi i licznym marszczeniom. Bardzo lubię ją zestawiać z żółtymi, słonecznymi dodatkami.
Balerinki, które widzicie na zdjęciach to nowy nabytek z http://www.dash44.pl , moim zdaniem są urocze i mega wakacyjne ;) Kilka lat temu kupiłam identyczną parę w jednym z krakowskich sklepików, jednak butki się wysłużyły i z ciężkim sercem w końcu musiałam je wyrzucić. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy zupełnie przypadkowo znalazłam je w Dash44 (dodatkowo są śmiesznie tanie).


Sukienka Cropp Town
Buty Dash44
Torebka nn
Bransoletka Promod











Weekend zapowiada się bardzo pracowicie i sesyjnie - nowe stylizacje z podarunkami od Oasap i Sugarlips, a także zdjęcia nowej kolekcji obuwia młodej projektantki - kolekcja i sesja będzie utrzymana w konwencji Euro kobiecym okiem (i nogami :P) już nie mogę się doczekać.
Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :*


Tunika Oasap

49 komentarzy:

  1. very cute love the dress ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zestawiłaś dodatki<3 sukienka jest bardzo ciekawa:D


    zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc podoba mi się kolor sukienki, ale mam pewne wątpliwości co do jej kroju, wydajesz się osobą szczupłą ,a ta sukienka jakby trochę ci dodaje i sprawia ,że kształt twojej figury znika, dodatki w kolorze żółtym pasują do barwy sukienki

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor butów!

    www.fashprank.blogspot.com - obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma bardzo ciekawy krój i kolorek też niczego sobie:))!!

    Bardzo fajny zestaw!! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że rozświetliłaś sukienkę żółtymi dodatkami. Wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm so in love with all of your yellow accessories! YOU HAVE SUCH GREAT STYLE! i'm so glad I found your blog :) I'm a new GFC follower as "Wear Abouts"!! !xoxo
    Rory
    www.WearAboutsBlog.com
    Crystal Bullet Necklace Giveaway!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such pretty color combination. You look great! Your blog is so cute =)

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice dress!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great nails!! I like the ruffled neckline

    http://heydahye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Superancka stylizacja:)jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka a żółte dodatki idealnie do niej pasują. :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cool dress!

    xx Love & Aloha
    http://elisharon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie dobrałaś żółte dodatki :)) ładna sceneria zdjęć :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit!:)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz u mnie:)
    Świetna ta sukienka i bardzo ładny kolor lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ma bardzo oryginalny fason i świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ze sobą idealnie współgra ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. tak czyli to nie bajka dla dzieci xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamawiałam 27.04, a przyszła mi dopiero 21 maja, więc tak dość długo czekałam, ale to chyba standard. :)
    Ooo, jak tutaj kolorowo! Szczerze powiedziawszy (napisawszy :D ) to myślałam, że już tutaj byłam i komentowałam Twój post. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, strasznie długo... zamówiłam 7.05, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już będzie, bo chciałam ją zabrać do Paryża :/

      Usuń
  22. Zolte baleriny sa przesliczne!Ostatnio kupilam bardzo podobne pomaranczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie połączyłaś żółte butki i żółte paznokcie - robią ramę dla sukienki :D

    Baw się dobrze na sesji zdjęciowej, a na tej egzaminacyjnej życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne połączenie kolorów, ładnie żółty wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna bransoletka.
    Pozdrawiam
    klaudiawieczorek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tez uwielbiam teraz zolty!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne te buty!
    Zapraszam do siebie na nową notkę.
    www.thisismycommonworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Żółte paznokietki;)Świetna stylizacja;*

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny odcień żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. great combinations and new proposals

    OdpowiedzUsuń
  31. I checked your blog and I like it so much!
    Visit my fashion blog and if you want we can follow each other via GFC and Bloglovin!!
    I'm waiting for u!
    Have a great Saturday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się podobają kolory ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi sie podobaja Twoje okulary ;> ja do swoich jakos nie moge sie przkoenac ;)

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. boska ta sukienka!!! wygladasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie! :) bardzo elegancko <3

    dziękuję za komentarz i pozdrawiam :**
    u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka- cudowna. Fajnie ja zestawilas z zoltymi akcentami :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna sukienka, w połączeniu z żółtymi dodatkami wszystko wygląda tak świeżo i delikatnie.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń