poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Waiting for Oasap

Ponieważ od końca czerwca czekam na  sukienki z Oasap Fashion, których wysyłka przedłuża się ponoć przez procedury bezpieczeństwa związane z Igrzyskami Olimpijskimi i niestety nie mogę nadal zaprezentować Wam moich sukieneczek, dlatego zaprezentuję dziś kilka innych z Oasap, które też wpadły mi w oko... 

Since the end of June I'm waiting for dresses from Oasap Fashion,  but the delivery is delivering due to strict safety inspection for Olympics Games in London. Unfortunately I can not present you my dresses, so today I will present several other of Oasap, which also fell into my eye...




Jak ona stawia nogi??? ;)


A oto sukienki, na które czekam. / And these are dresses which I'm waiting for:


27 komentarzy:

  1. Druga jest świetna, ale ostatnia skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sukienki! Zwłaszcza przedostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyświetlają mi się sukienki na które czekasz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne te sukienki ;)
    Pewnie nie możesz się doczekać, kiedy wreszcie dojda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się trzecia :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej pierwszej ze zdj, bo sama miałam ją zamówić, ale ejdnak wzięłam tuniczkę z posta najnowszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że te sukienki trafią do Ciebie jak najszybciej :) ta niebieska maxi, na którą oczekujesz, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę, bo jest ona typowo letnia, na taką pogodę jak dziś byłaby idealna ;)

      Usuń
  8. Uuu, ja też czekam dość długo - od 10.07.. :(
    Uwielbiam sukienki, te zaprezentowane przez Ciebie bardzo mi się podobają! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje, nie powiem ze nie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. u ordered really pretty stuff. I love oasap,and have lots of dresses from them.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kiecki , ta pierwsza jest rewelacyjna , niby nic skomplikowanego a po prostu śliczna i świetna na lato :)

    pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful dresses! love the third one!

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza sukienka - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicze! Szczególnie ta szara którą zamówiłaś dla siebie. Jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już nie mogę się jej doczekać, to już półtora miesiąca :/

      Usuń
  15. the second and the fourth dresses are marvellous :)

    You have such a lovely blog. what do you think of following each other? :)

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  16. i love the polka dot dress!! so pretty!

    -Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. that's so pretty! u have a fantastic style!!

    follow each other?

    OdpowiedzUsuń