środa, 14 listopada 2012

The end of Fashion Week Poland

W ramach podsumowania VII edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland, fotorelacja z pokazu HYAKINTH. Jest to marka Jacka Kłosińskiego, nagrodzonego m.in statuetką KMag absolwenta łódzkiego ASP. Jego projekty opisywane są jako kreacje dla mężczyzn, którzy nie chcą być ani grzeczni, ani nudni. Natomiast tworząc kolekcję na sezon wiosn-lato 2013 inspirował się ikonami sportu. Hmmm... Kolekcja ciekawa, zapewne nie nudna, kilka propozycji było ok., ale nie wiem czy chciałabym, aby mój facet paradował w spónicy, czy satynowym zestawie w samochodziki... A jak Wam się podoba ta kolekcja???








Po sobotniej śnieżycy wyszło słońce i niedzielna aura stała się bardzo przyjemna. Nie pamiętam takich widoków, żeby na drzewach było mnóstwo zielono-żółtych liści, a na ziemi bielutki śnieg - ciekawa pogodowa kreacja ;)




24 komentarze:

  1. mmm I do not understand anything about fashion but this fashion men just do not like! instead I love your shoes!
    kisses, Andrea!
    http://ilmiopiccolomondo-88.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm sorry, I will translate this post tomorow...

      But I have similar opinion about this outfits ;)

      Usuń
  2. emm brak mi słów na tą męską modę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda ...ciekawa pogoda ;)!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe widoczki ;) Pan w dreadach wygląda bardzo miło i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta ostatnia kolekcja nie podobała się wcale... Ale kim ja jestem żeby oceniać projektantów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie masz te niebieskie buty :) Nie podoba mi się ta męska kolekcja :(

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i butki!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości m.in pierwsze intro mojej nowej piosenki "Bilet po szczęście" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Following you my fashionable friend :)
    Follow back if you can! Keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! lovin the looks, so unique!
    Thanks for your sweet comment on my blog:) following now, would love if you'll follow back:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się kompletnie ta kolekcja nie podoba, ale czego ja tam mogę chcieć, w końcu moda xD jak dzisiaj zobaczyłam projekty dla h&m'u jakiegoś Pana...przeraziłam się...:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo w końcu moda męska, na chłopaków można sobie opatrzeć hihi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele ciekawsi, od niektórych projektów ;)

      Usuń
    2. Dokładnie! :)
      Zapraszam.

      Usuń
  13. I love snow :-) great last pictures!
    I would be happy if we follow us
    Take a look and let me know, I'm looking at you :-)
    Kisses Kira ***schuhRei.ch***

    OdpowiedzUsuń
  14. faceci w spódniczkach? jestem na nie ^ ^ ale co kto lubi, gdyby mój chłopak się tak ubierał, to raczej bym mu odradzała, ale u innych nie przeszkadza mi to raczej ;)
    jak ja nie lubię zimy, chociaż trzeba przyznać, że śnieg taki puszysty w słońcu wygląda bosko ;) a tak na marginesie - te niebieskie buty wyglądają idealnie.

    zapraszam również do mnie
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.com/
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit collection!! Awesome & cool!

    OdpowiedzUsuń