czwartek, 17 stycznia 2013

contest glossybox

Ponieważ pierwsze urodziny bloga zbliżają się wielkimi krokami, szykuję dla Was masę niespodzianek. To dzięki Wam ten blog żyje, a mi dajecie siłę i natchnienie, żeby go rozwijać.
Dlatego już dziś pierwszy konkurs. Do wygrania pierwszy upominek od Oasap. Rewelacyjna szyfonowa bluzka idealna na karnawałowe imprezy i nie tylko.

Since the blog's first birthday rapidly approaching, getting ready for the mass surprises you. It's thanks to you that this blog is dead, and you give me the strength and inspiration to develop it.
Therefore, the first competition today. To win the first gift from Oasap. Superb chiffon blouse, perfect for carnival parties and not only.

http://www.oasap.com/

Aby ta bluzka mogła zostać Twoja, wystarczy:
1.Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2.Polubić Perfection and Harmony na facebook'u 
3.Poniżej w komentarzu napisać na jaką okazję założyłabyś ten top.

This blouse can be yours, ypu just need to:
1.Follow my blog on GFC
2.Like Perfection and Harmony on facebook
3.Write in a comment on what ocasion you would wear this top.

Konkurs potrwa do 25.01.2013r.  Giveaway will ends on 25.01.2013r.

Enjoy!!

A oto szansa,żeby rzucić okiem na najnowsze pudełeczko Glossybox:





56 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na swoje pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka idealna na romantyczną kolację w letnie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie mnie nie zachwyca to pudełko :P u mnie jest zawsze na odwrót, jak wszyscy się podniecają to ja myślę 'wtf?' a jak inni są niezadowoleni z zawartości, to mnie ona zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ,

    bluzeczkę założyłabym na rocznicę związku z moim Ukochanym. Czarna, elegancka, klasyczna, ponadczasowa. Idealna! Uwielbiam czuć się piękna i zjawiskowa, gdybym założyła tą bluzkę, na pewno tak bym się czuła. Do tego tylko ulubiona para szpilek, ukochane perfumy i mogę ruszać na romantyczną randkę, gdzie mój Mężczyzna na mój widok, oniemiałby z zachwytu! :-)

    Obserwuję bloga jako : Panna Katarzyna
    Lubię Twój blog na Facebooku jako : Katarzyna K. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciao :) The blouse is wonderful! I hope you'll follow me back with google friends,kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka romantyczną kolacyjkę we dwoje :)




    olaa138@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się zawiodłam w tym miesiącu na GB...nie wiem czy to nie moje ostatnie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak napisałaś powyżej bluzeczka nadaję się na każdą okazję, jest bardzo uniwersalna ale nie banalna, więc pewnie nosiłabym ją wszędzie :)

    milla875@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this post so much: this contest is wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka na pewno będzie wyglądała wspaniale na wiele wyjść jak i uroczystości :)
    Mogłabym ją założyć np. na imprezę karnawałową (z odpowiednimi dodatkami wyglądałaby zjawiskowo), albo np. na przyjęcie z okazji urodzin mojego chłopaka (zbliżają się już wielkimi krokami) :) w mojej szafie taka bluzka miałaby wiele zastosowań :) jest świetna ! :)

    Pozdrawiam :)
    Sandra Sandruśka
    sandra1j@interia.pl
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę bluzkę nosiłabym na koktajlowe spotkania z przyjaciółkami, plotkując przy kawie fajnie byłoby bawić się perłowymi guzikami tej koszuli. Mogłabym ubrać ją do teatru na ciekawy spektakl lub do kina na premierę. Chodziłabym w niej również do szkoły, gdzie przybrana słodkim zapachem perfum skierowałaby męskie spojrzenia w moją stronę na korytarzach podczas przerwy. W tej bluzce pojawiałabym się na rodzinnych przyjęciach, a także na domówkach u znajomych. :)

    wikusia12584125@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your style!!!
    Kisses honey, we follow you alreadya,

    OdpowiedzUsuń
  13. I love those leggings on you... and the simple tunic sets them off beautifully

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się czy nie za subskrybować Glosyboxa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten top najchętniej ubrałabym na wiele okazji od zwykłych słonecznych spacerów po przez romantyczne randki jednak pierwsze odkrycie tego topu było by na kolacji we dwoje w ciepłą letnią noc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit!


    If you get a sec, please check out my latest post on my blog. I would love to read your feedback.

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. My birthday is coming up and I will sure wear it at my birthday party with a nice pair of shorts! :D

    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice!!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już nie subskrybuję GlossyBox'a. Skończyłam na 4 pudełkach i więcej mi nie trzeba. Myślę, że lepiej mogłam ulokować te blisko 200zł ;)

    --
    Obserwuję jako: espe
    FB: Aneta J. i espe.blog
    Bluzeczkę założyłabym na moje 30 urodziny, które zbliżają się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Following!

    Email: roxannehs@hotmail.co.uk
    facebook: roxii hoare-smith

    I would wear this blouse on a night out with disco pants!

    Follow for follow?

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  21. top zalozylabym na rocznice, ktora mamy 28.02. Mysle, ze chlopakowi by sie podobala:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. już znalazłam sposób, jak dodać obserwatorów, ale tak czy inaczej... fb > gfc :)

    taką bluzeczkę... hmm, kurczę. założyłabym ją na wiele okazji :) no, może poza oficjalną kolacją w towarzystwie rodziców chłopaka xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę jeszcze raz zostawić komentarz bo z poprzednim e-mail wystąpiły problemy

    Ale ponawiam bluzeczka nadaje się na wiele okazji i wiele zestawień

    myślę że po raz pierwszy pokazałabym się w niej na romantyczny spacer w towarzystwie mojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for visting our blog! i'm your newest follower :) hope you can do the same. xo

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great blog! I`m your new follower now, hope you might follow me back:)

    OdpowiedzUsuń
  27. to już niedługo rok bloga? super, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. i've heard good things about glossy boxes Xo Megan, www.TfDiaries.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej!

    Dla mnie ta bluzka świetnie pasowałaby na walentynkową kolację ja którą wybieramy się z moim narzeczonym :)
    Mało tego że walentynki to również obchodzimy 6 rocznicę związku ♥ ♥ ♥

    hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jakie piękne rajstopki <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pretty top and I love the floral leggins :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  32. that's a very amazing blouse<3

    love it
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia ! :)

    ______________________________________________________

    i zapraszam do mnie na konkurs z merg :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=402461586508871&set=pb.100002350982376.-2207520000.1358856815&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post, i just loved it (: Are we following yet? <3

    Kisses*
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Your look is great. I follow you.

    www.forevertrendy.net

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  36. Cute box !

    This blouse is fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The blouse looks great and the printed leggings are awesome!
    Thanks for stopping by my blog dear.
    I'd love it if you follow too!!!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się Twój blog, ale mam też kilka pytań co do Twojej współpracy z oasap. Nie widzę nigdzie Twojego maila, więc zadam je tu i podam swój mail - biimimon@gmail.com - z nadzieją, że odpowiesz :)
    Chciałam spytać, ile czekałaś na decyzję o tym, czy Ci coś wyślą, na jakich to jest zasadach, czy uważasz ich za rzetelną firmę i na czym polegają te kredyty z tabelki typu ze 30$=100 itd?

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment on my blog, if you follow me here and on bloglovin be sure I'll follow you back;)

    OdpowiedzUsuń
  40. great giveaway dear! thanks for passing by my blog, maybe we could follow each other?! It would be a pleasure for me :)

    http://glamourdrama.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  41. love it!
    Would you like to follow each other? Let me know and I'll follow your right back on GFC :)

    xx
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzkę z pewnością założyłabym na jedną imprezę z wielu, które się do mnie wielkimi krokami zbliżają :)
    Była by idealna w połączeniu z bordowymi, skórzanymi spodniami i złotymi dodatkami! :D
    No i oczywiście była by idealna na wiosnę i lato, grała by główną rolę w stylizacjach ;D

    magda.fichna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten top z pewnością założyłabym na jakąś ważną dla mnie okazję. Między innymi na randkę z chłopakiem na którym mi bardzo zależy, a w niej wyglądałabym z pewnością bardzo oryginalnie !

    OdpowiedzUsuń
  44. Wasze wypowiedzi i sposoby na tą bluzkę były świetne, to była trudna decyzja... Ale zdecydowaliśmy, że skoro świętujemy urodziny In pursuit of harmony to bluzeczkę podarujemy w urodzinowym prezencie esPe. Anetę proszę o kontakt mailowy w sprawie wysyłki.

    Your expression and ways of this shirt was great, it was a difficult decision ... But we decided that as we celebrate the birthday of In Pursuit of Harmony we will give a blouse in birthday gift to esPe. Aneta, please contact us on shipping.

    OdpowiedzUsuń