czwartek, 21 sierpnia 2014

Pandora box

'My fashion is more a way of living life with your roots, and finding your own true self, than having o logo to put on your back'
Cristian Lacroix



To dodatki, jeśli nie tworzą, to na pewno dopełniają każdą stylizację. A najlepszym dodatkiem jest biżuteria. Oto moja kolekcja marki Pandora, w firmowym kuferku, na który czekałam 2 lata i w końcu dostałam w prezencie urodzinowym. Dzięki różnego rodzaju bransoletkom, sznureczkom i zawieszkom możemy skomponować taki zestaw, który będzie pasował do naszego stylu. A każdy koralik to inne wspomnienie ;)







16 komentarzy:

  1. na myśl przychodzi mi tylko jedno słowo, WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kolekcja! :) Sama planuję zakup bransoletki z Pandory, ale dopiero pierwszy :P
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że można coś samemu stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę takiego magazynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne są, również mam i bardzo lubię.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Super blog! Pięknie wyglądasz.

    Zajrzyj też na mój: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne perełki:))
    Zapraszam w wolnej chwili na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cuda! Uwielbiam tego typu bransoletki, przy czym na razie dorobiłam się tylko dobrych podróbek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chciałabym taki box :) Wypełniony po brzegi najlepiej oczywiście :D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj świetne ozdóbki :) Z chęcią ukradłabym Ci to pudełko :D
    bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ozdoby, zwłaszcza ta z wieżą Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń